سلام عشق من..


عاشقانه لاو تام

☚♥♥♥☛

سلام عشق من...

آخ ببخشید یادم رفته بود

چند وقته دیگه ماله من نیستی ! شدی عشق غریبه ها ...

عشق غریبه چندتا سوال بپرسم ازت...

کنارش راحتی؟؟؟؟

روش حساسی ؟ آره ؟ واسش غیرتی میشی ؟؟؟ سرش دادمیزنی؟

اسمش چی سیو شده تو گووشیت؟؟ عشقم؟نفسم؟زندگیم؟همه کسم؟

اونم شده همه کست؟؟ شده نفست؟؟

شبا بهش میگی شب بخیر خوب بخوابی‌ زندگیم؟؟؟

چند بار تا حالا بهش گفتی دوست دارم؟؟؟

از همونا ک وقتی بم میگفتی دلم میریخت !! چندبار تاحالا باهم رفتید بیرون؟

وای پشته فرموون دستای اونم میگیری؟ دست تو دستش دنده عوض میکنی؟

همش بش گوشزد میکنی ک مراقب خودش باشه ؟؟

یادته به من میگفتی بدون تو دیوونه میشم ؟؟؟

((((یادته تو بغلت بودم گفتم اگه بری چیکار کنم ؟؟ ابروهات گره خورد توهم

و گفتی هیییس!!

من قرارنیست از پیشت برم ...))))

آخ پس کووشی لامصب ؟؟ توام ک بم دروغ گفتی !! توام ک رفتی نامرد ...

آخ که چقد دلم هوای دروغاتو کرده......

دروغات خیلی قشنگ بود با اینکه دروغ بود اما واسم دنیایی رو ساخت که

حتی تصورشم نمیکردی....



نظرات شما عزیزان:

سوگند
ساعت13:38---23 مهر 1394
لایکـــــ گلم

AFSOON
ساعت22:07---22 مهر 1394
مــن حتي اگر بخواهم...
روزي تو را فــراموش کنم..
نميتوانم....
چون عــطر جا مانــده ي تنت
بر پــيراهنم...
هنوز مرا ديــوانه ميکند....
شــوريده و عاشــق...
درست مــثل روز اول!!!
فــراموش کردنــت امريســت مــحال !!!!


mahasa
ساعت20:35---22 مهر 1394
خیلی خوب بود لاییک
پاسخ:لایک به وجودت خواهر


zeynab
ساعت20:34---22 مهر 1394
خیلی خوب بود موفق باشی

مریم
ساعت19:53---22 مهر 1394

پاسخ:فدات


amorous
ساعت19:30---22 مهر 1394
عالی بوددددددددددددد...

tatavool
ساعت16:57---22 مهر 1394
اشکم در امد چرا خدا صدای مارا نشنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:میشنوه عزیزم صبر داشته باشه حتما حکمتی توش هس


MЄӇƦƛƝ
ساعت16:53---22 مهر 1394
like
sli bood
movafagshi
b mnm sar bzn
پاسخ:ممنون باشه حتما


نفس
ساعت16:49---22 مهر 1394
خیلی زیبا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 22 مهر 1394برچسب:عاشقانه،تنهایی,ساعت 15:28 توسط ☚♥♥♥☛




قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت